My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, September 9, 2009

SEDIH

ntah nape ntah,, aku rasa sedih sangat2... macam xde sape2 je ngan aku.. ntahla.. xtau dah nak cakap camne.. aku rasa sunyi sangat.... takpela.. kuatkan hati.. aku dah biasa dah macam nie.. sabar ya...

oh ya.. tentang keje aku lak, arini frankie cakap kat aku, dia nak 20 howt prospact, n figure to achieve aku, 10k-20k.. n ari sabtu nie ade meeting tentang hot prospact, die nak aku present 20 howt prospact.. ntahla.. makin lama makin fedup aku ngan keje nie.. aku dah xde hati da.. lantaklah..

btw, kisah ABAH - episod 3 akan menyusul tak lame je lagi.. aku pasti ramai yang tunggu sambungan cite ABAH kan? (bagi yang sering ikut cite2 aku) .. ape2 pun, tanx alot kawan2 sebab sentiasa support aku,,,,

aku xtau la nape sejak akhir2 nie aku jadi cukup sensitif... rasa yakin dalam diri tu sikit demi sikit da makin hilang... aku mencari mana hilangnya ceria aku.. nape mesti aku hipokrit depan orang ramai.. nape aku jadi so down macam nie.. aku merajuk ngan seseorang ke? ke merajuk ngan diri aku sendiri? ntahla.. aku xnak rasa nie membelenggu diri aku.. TASYA! THINK POSITIVE!

sowiela, post aku sejak akhir2 nie xde yang best.. coz mood aku tengah tak baik.. nnt la kalau mood aku da ok, aku post balik yang best2... ape2 pun.. take care la k..
kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi.. tapi prestasi aku da menurun sebab aku xde hati nak keje dengan dibayar sebegitu. chaw..

6 comments:

MeIsMe said...

oo ni la kalo org ngandung kt pagil meroyan.. hehe.. joke je. jgn marah. :)


mgkn d sbb kan byk sgt mslh dtg x henti2. tu yg membuatkn tasya rse bgitu. stiap masa ada je mslh. x slsai satu, dtg lagi satu.. tu kadang2 rse nk lpas je suma tu.

payah gak nk ceriakn diri. kna ada org yg kt syg(fam n bf maybe) sntiasa dkat dgn kt. sama2 g enjoy.. g outdoor game. skating ke.. paintbal ke. jnji diri puas. xpun paling rse mnarik naik roller coster. pas mnjerit ada rse lega ckit. kalo rse x ckup lagi. nek kali kedua. smpai puas.. hehe. nak lagi bg hati tu kecut punya.. nek space shot kat genting. confem. rse cdih tu tigal kt atas.. x turun2 dh.. :D

Smile make people hepi n make us hepi 2. :)

meladygege said...

haha.. hey u should do ur blog la.. aduyy! lawak sungguh! haha.. tapi betul gak kan?? dalame sangat tak gie holiday nie.. hehe,,

betul tu wak.. masalh tu keep coming in.. never out.. tu pasal da xtau nak manage mane satu, tu yang jadi macam nei,,

malik said...

Hehe..mcm tu la hidup manusia..kalau tak ada masalah bukan nama manusia la tu..hehe

apa2 pun..keep control n manage urself elok2 k..selesaikan satu2 yg mana rasa penting kene selesaikan dulu letak atas n selesaikan dulu..

jgn pk serabut,kalau pk mcm tu..smp bila2 tak habis..n percaya satu masa bila masalah selesai..time tu rasa lega sgt2..mcm dah lepas hutang seribu..

u need someone by ur side..guiding u with this problem..beside ur Bam,kawan2,mak ayah..Allah adalah sebaik2 tempat yg tasya patut meminta..

tasya boleh buat..cuma tasya pk lebih sgt..ngelamun kuat gak ni kan..hehe

time tasya tulis blog tu pun mempengaruhi jugak..akan membuat seseorg tu feel like kosong..need somebody..teringat mcm2..tambah2 lagi bila teringat kesalahan dengan mak ayah..

apa2 pun..perjalanan di sini bersifat sementara, semua benda yg bersifat baru tu ada permulaan dan pengakhirannya..hanya DIA yg kekal abadi..jd..kenapa perlu takut untuk berjalan?..as long kita follow HIS way..insyaAllah..HE will guide us to the right path..

SM

Unknown said...

cikpingu phm ape yg kamu rasa..

mybe ko lg kuat semangat dr aku.. huhu

MeIsMe said...

hehe.. lawak ke?? wadus.. kna buka la pkaian badut sy ni.. hehe. :D

mslh memilih masalah ye. byk kategori mslh ni. sy xtau pe mslh cik tasya. tp kalo bley cbe setlekn mslh yg kt nmpk dgn jelas.. yg sy nmpk mslh keje.. tu mmg mcm satu barah gak tu. kt kna atasi barah tu tu dlu.. kalo dh settle. pegi ke mslh kedua. n so on. :)

sllu ada hikmah ble mslh tu dtg.. however keep ur familu close.. what i hear they are very supportive. they are ur source of energy. keep that always in mind.

stiap kali down igatkn abah awak. sy pasti. cik tasya xkn sesekali give up. :)

meladygege said...

SM ~ insyaallah...
cikpingu ~ tanx alot mie.. ko selalu ade ngan aku... syg ko!
takumi ~ supportive? hurm.. tuhan je tau..
ya... arwah abah penambah semangat nie.. tapi rasa serba salah kat arwah, bukan senang nak hapuskan..