My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Sunday, September 6, 2009

AKU SAYANG DIA!!!

Hee.. aku happy sesangat!! tak tau nak describe macam mana.. tapi hari demi hari, sayang aku kat dia makin kuat... tak aku nafikan, dia keutamaan aku sekarang.. die banyak ajar aku jadi dewasa.. yela, aku nie kebudak2an sikit.. bukan sikit, banyak kowt! tapi die tetap sabar melayan karenah aku.. tanx alot syg!!!

walaupun sekarang dia dah tak lagi berambut panjang, tapi aku tetap akan abadikan kenangan rambut panjang dia dalam hati aku... dia rambut pendek nie pun, comel gak aku tengok.. hihi.. hurm.. aku harap dia terus sabar dalam nak mendidik aku jadi dewasa.. i hargai sangat2 sume jasa u syg!

aku harap, ini yang terakhir dalam hidup aku.. aku tak mampu nak syg orang lain lagi selain dia.. hanya tuhan je tau camna syg nya aku kat dia... aku harap jodoh kami berkekalan sampai bila2.. kowang doakanlah kami ya...

Sayang,,,
I love u so much! No words can describe how much i love u... Thanks for everything syg... I really appreciate it!! I LURVE YOU!!!!

11 comments:

MeIsMe said...

aminn.. sy doakn kawin cpat2. hahahaha. mne tau pminat setia dpt mknn VIP. masyukkk gak tu :D

meladygege said...

hehe.. takumi! tengkiu so much!! nanti join kita makan kat meja beradap ramai2 ek.. haha..

btw, kita nak masuk blog awak, tapi xleh la..

MeIsMe said...

hehe. bley2.. org pertama smpai.. ehhh.. x x x.. org ke 30 kot.. sbb kna tugu sedara mara cik tasya dtg, pengantin laki pastu bru sy. hihihi :D

sy mne de blog cik tasya. sy suke tgk blog org je. pastu bg komen.. :)

meladygege said...

hahahaha la yeke xde blog?? tp awat nick name awak ade tanda bloggers,, huhu,,

nak tunggu sedara mara dulu?? abisla lauk gamaknya.. haha,,

btw, awak nie yang dlm facebook tu ek? takumi fujiwara?

no name said...

rambut pnjng atau pendek jd isu ke???
klu dia botak cam na???

Anonymous said...

bagus2..so, jgn selalu sgt buat dia sakit ati k..t dia tinggi suara dah tasya kata dia tak syg..sebenarnye nak nasihat..org laki mmg suara dia dah sedia tinggi...nak nasihat suruh org dgr tu kene naik skit tone suara..tp org pmpn ckp marah&tak sayang kat dia..hehe..jaga diri elok2 n jaga dia pun elok2..bergaduh sekali sekala tu takpe..asam garam org kata..baru lebih mengenali t..

SM

MeIsMe said...

hehe. yeke.. kesilapan teknikal. :)

sy ni rjin buat diari je. tp sllu buat dlm email. email khas utk diri sndri. :D

haha. x kn la abis. byk lauknye. kalo abis nnt sy suruh pengantin g masak kn.. hihihihi :P


ehh. bkn2. sy sora. hehe (fuji n sora org yg sama) :D

meladygege said...

SM - insyaallah.. tanx..
takumi ~ oh yeke? haykal la?
ikhwan ~ mesti la jadi isu.. kan aku suka dia wambut pjg.. mcm aku cakap kat atas.. peduli la orang nak cakap ape.. dah tu taste aku..

MeIsMe said...

hehe. yup. haykal n the only in jalan kebun. hehe :D

shuhadatulain said...

Tasya..awak kene jage diri bebaik...sikit2 nak pengsan..MAkan vitamin tau..

Awak dgn Bam tu Insyallah..kenalah sabartau...awak tu bebudak lagi..hahaha

meladygege said...

baik kak! sy yang menurut perintah! haha.. kecian kat bam kene byk sabar ngan sy.. hehe..