My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, September 2, 2009

LAYOUT BARU - ade idea tak kaler ape??

hye kowang! bertemu lagi kita! well.. aku baru je mintak cik pinguu tolong ubah template aku nie,, hurm.. kowang rase mane ok?? yang dulu ke yang nie??

actually cik pinguu nie die buat background wane biru, tp aku gatal2 main tukar2 kaler.. aku ngah cari background kaler ape yang sesuai... warne ape yang sesuai ha kowang?? leh bagi idea x??
bukan je background color,, tapi title blog aku yang wane orange nie ke, About me yang wane kuning tu ke.. bagi idea sket leh??

aku da pening ngan rambang mate da memilih pelbagai warne2 Luna nie.. adoyay.. tolongla mokcik niee... hehe.. okla.. da sahur, mau titoss... daaa.....

11 comments:

Anonymous said...

wahh.. makin mnarik blog nye.. hehe. bab warna kaler mcm ni pun nmpk mnarik.. hehe. jelas dan mudah d baca.. :)

F*** T*****.. FB fren. :)

Unknown said...

yg ni ok dh.. ko try wat kaler grey je sume..

meladygege said...

haa.. fuji yer.. hehe.. ok dah ek?? hehe..

cikpingu, background kaler grey ke? okeh aku try test..

no name said...

ape susah...
gn je wane pelangi...
ceria...cun dan melecus...

no name said...

ape susah...
gn je wane pelangi...
ceria...cun dan melecus...

Anonymous said...

tukar pula..biru gah gerek seyhhh..aidil

meladygege said...

ikhwan ~ kalo ade la wane pelangi tu, sure aku tukar dah! hahaha,,, cantek pe.. kan? hehe..

aidil ~ biru cam suram la...

Anonymous said...

Biru mata hitam ku lah...hahaha..
letak lah warne kesukaan awak..sure lawa gak..awak suke pink?...aidil

meladygege said...

hehe.. kita suka warne coklat.. tapi nampak x cantik pulak.. huhu..

Anonymous said...

coklat ok..warna tanah..neutral..tenang..tp jgn letak semua coklat la..mcm campur..tempat2 yg ada bnyk tulisan tu letak warna lembut skit..tenang skit mata org nak baca..coklat tu bleh buat macm line ke..header ke..hehe..just some idea..

meladygege said...

awak, kita da try letak wane choc.. tapi macam pale je tau.. okeh, nnt kita try edit2 warne lagi ek.. tanx tau.. btw, nie sape?