My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Tuesday, September 1, 2009

HAK MILIK AKU

bagi aku, hidup nie sentiasa kene sekat itu ini,, ade je halangan untuk kita cuba luahkan ape yang kita rasa.. tapi pada aku, dengan blog nie aku tak kisah orang nak cakap ape.. sebab nie HAK MILIK AKU! nie coretan bingkisan hidup aku.. peduli la ape pun orang nak kate.. sebab ape yang akan aku coretkan ini sumanya kisah benar.. yang aku DAH lalui, dan yang SEDANG aku lalui...

memang betul blog nie umpama diary pada bloggers... ade orang cakap, diary tu rahsia.. tapi pada aku, aku suka share ngan sume orang.. terpulang la orang nak bace ke tak, yang penting, AKU NAK TULIS GAK! bior aku sendiri yang bace! kengkadang, ade followers pun, bukan ikut sangat cite kita nie... juz click2 nak penambahkan followers list je.. betul tak??

so pada yang menbaca, ade terasa hati, (ade ke?) aku minta maaf kalau itu yang terjadi.. tp ini adalah ruang untuk aku nak meluahkan ape yang aku rasa.. takde niat nak sakitkan hati korang..

nie ruang yang sangat bebas untuk aku berkata-kata, tapi tentulah ade limitnya kan.. aku sebenarnya x jumpe lagi the best word yang aku nak gunapakai nak bagi kowang paham.. (eii.. tak puas hati tul selagi x jumpe the best word tu!) tapi cukuplah kowang paham , bahwesenya,,,

ini adalah segalanya tentang aku dan diriku.. aku dan kisah cintaku.. aku dan hidupku.. aku tetap aku!

No comments: