My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Friday, September 4, 2009

MENARIK KE BLOG AKU?

aku ngah belek2 blog aku nie dari tadi.. menarik ke blog aku? ntahla.. aku xtau nak buh kaler ape da.. tapi pandangan kowang cemaner pulak??

btw, tadi bukak pose, aku makan nasik.. pastu kul 845pm, aku g mcd lagi beli fillet 1 set.. hehe,, ramai dak2 fb cakap, ko nie tak kenyang2 ke.. hahah... aku sebenarnya teringin la.. dalame tak makan mcd.. so, nak gak beli! tak kire! sekali ngan big mac set large, sundae choc & strawberry, nuggets, fries..

woit! tu aku makan ngan family la! giler nak mencekik sengsowang?? hurmm.. esok kat opis sume rancang pakai wane biru lak.. hurm.. will see.......

12 comments:

MeIsMe said...

hehe.. yg mnarik blog ni bkn kaler atau penampilan.. tp isi kandungan nye. bkn org kadang2 ktawa. hehe. mcm2 perasaan ada.. hehe

mak aih.. nasib bek mkn mcd tu dgn fam.. gler la kalo mkn sorg2.. x ke nnt termsuk golongan montel2.. :D

Anonymous said...

pakai biru ek..hehe, pakai la asalkan kene dengan hari Jumaat, penghulu segala hari..hehe

SM

meladygege said...

takumi ~ owang lain slim di bulan pose, kita lak montel di bulan pose, cemaner? haha..

SM ~ ya.. pakai biru lak.. tp xtau la datang keje ke takk.. hihi..

Anonymous said...

tak masuk kije ke?mana gambar pakai baju biru ari ni? =)

SM

meladygege said...

demam la.. tak kije...

en_me said...

blog bukanlarr hakmilik kekallls.. kannns, ehehe, salammm ramadhan cek gege ittewww

meladygege said...

hehe.. tapi ia akan kekal selagi kita hidup.. hehe.. salam ramadan en me!!

MeIsMe said...

hehe.. pe slhnye montel. jnji x gemuk.. :D

wwoooo mnarik lagu.. hehe suke2.. :D

meladygege said...

hahaha.. montel kan comel! heee.. yeke best? hehe.. nie sume pilihan kita ngan dak2 facebook nie.. hehe,,

MeIsMe said...

bagus2.. truskn menambah lagu. confem pas ni suma tertido ramai2 dpt pc.. hehe:D

meladygege said...

maknenye blog kita bole menidurkan owang2 yang imsomnia!

MeIsMe said...

hehe. blog tasha sesuai utk terapi bg yg x ckup tido.. wahh mnarik ni.. :D