My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, September 16, 2009

EX DAH NAK BERTUNANG ...........

dah lame sebenarnya aku pendam ape yang aku cuba tak luahkan dalam blog nie... inilah dia yang selalu mengganggu fikiran aku... ex aku dah nak bertunang... sebelum tu, untuk Bam, i'm so sorry b.. i xdapat nak halang rasa sedih nie datang dalam hati i.. b, i'm sure u tau ape yang i rasa skrg nie kan.. please izinkan i lepaskan rasa sedih nie disini...... juz for once... dun mean to hurt u... i really dun mean that... its juz, i nak luahkan sedih i.. biar dia cepat berakhir..

sebenarnya, aku dan ex aku ditakdirkan berpisah kerana keluarga aku tak bersetuju hanya kerana dia kerja kilang... aku sedih sangat... tapi kita hanya mampu merancang, tuhan je menentukan segala2 nya,,, aku redha.. aku pasrah....

aku berkawan ngan dia, xlama... dalam setahun... tapi oleh kerana family aku menentang habis2an, aku terpaksa belajar lupakan dia.. teringat aku, 1st n last dia datang umah mase raye dengan umie (cikpinguu) dan Oyen, time tu aku dapat rasa kesedihan dia.. mak aku langsung tak tunjuk muka.. ayah aku pun layan nak taknak..

arwah abah tu sebenarnya abah dia... dia mengharap sangat kami dapat bersama... dia menangis bila dapat tau kami putus... tak dapat aku lupakan tangisan dia tu... elok lepas tu, malam tu dia terus masuk hospital... sampailah dia meninggal...... Allahuakbar,,, kuatkanlah hati aku ya allah....

ntahlah.. aku akui aku memang masih ingat lagi pada dia... tapi, ape yang dah berlalu, biarkanlah berlalu... aku nak cuba kuar dari hidup dalam kenangan.... aku taknak lagi kenangan2 tu sume mengganggu hidup aku.. biarpun perit,, tapi aku akan tetap cuba.... sekurang2nya aku bersyukur aku dapat rasa bahagia tu biarpun tak lama... aku percaya tu sume proses nak dewasa,,,,

untuk Bam, dun worry syg... i sangat sayang kan u no matter what,,, i really appreciate u in my life... i tak akan biarkan nie sume bersarang lama dalam hati i... i noe, we have promised each other to build our new life, new future kan? i will fullfill that... cuma buat masa sekarang nie, i'm still under recovery process.. i hope u sabar ngan i, n percayalah, i kini ada u sowang je...

biarlah kenangan tu abadi di hati sampai bila-bila......

untuk Ijam, semoga berbahagia selalu..................

4 comments:

Unknown said...

"Hari tak selalunye cerah..Hidup pun bukan tuk selamanye.."

benar org ckp..manusia mmg x penah puas..harta yg di utamakn melainkn k'bahagian..masya-Allah..

knp org seperti ni harus di hina??
di cela??di tindas??di kutuk??

sedangkn org itu manusia juga..ada maruah jg harga diri..
ada jg perasan.masya-Allah..

jgn pndg hina..adakala kita di atas..adakala kita di bawah..

masya-Allah..

*maaf...maaf sekiranye kurang ajar di antara anda..maaf sekali lagi.

meladygege said...

itulah dunia.. mungkin ada hikmah disebaliknya,,,

abang bro EL said...

aduyaiii..
terkenang zaman gelap saya...lebih kurang camniler ceritanya...ditolak mentah mentah oleh sanak dan saudaranya...
kejelobak kejelobu lah saya...podihnyo hati saya menanggung malu...
tapi percayalah...semua ini telah direncanakan olehNYA..tentu ada hikmah disebaliknya...

meladygege said...

betul tu.. mesti ade hikmah disebalik tu.. mungkin Allah nak sy lebih bahagia ngan owang lain..

sy redha...