My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Saturday, September 5, 2009

SECRET RECIPE + WAJAH BARU BAM




LuRVE u FoR EteRNiTy

Semalam (4 Sept 2009) aku buka pose ngan En Zaki Adnan aka Bam.. itulah juga 1st time aku jumpe die ngan rambut baru.. Sungguh lain.. Lain memang lain... Hurm.. tapi okla.. comel la jugak.. Tapi aku still suka die ngan rambut panjang! Baru nampak macho... huhu.. ntahla.. x kesahla owang nak cakap ape.. dah tu taste aku kan..

Patutnya kitowang g makan kat Nando's.. Tapi oleh kerana masalah mencari parking yang membuatkan kitowang terlewat, n kat nando's pun da fully-booked, makanya kami pun makan kat Secret Recipe kat Sunway Pyramid.. Tapi pelik tau! Sebesar2 parking sunway tu, bole parking still x cukup?? Selalu sangat jadi macam nie.. dekat setengah jam mencari parking... hurm...

Aku ngan die x gie mane pun.. pas bukak pose direct balik umah terus.. kitowang order Grilled Chicken-Black Pepper meal.. Cyg aku amik air Ice Lemon Tee.. Aku nak 7 up je.. Kelakar lak rasenye sebab kitowang x sure da masuk waktu berbuka ke belum.. hehe.. tertoleh2 owang sebelah menyebelah nak tengok die da minum ke belum? dah ke belum? dah ke belum? DIULANGI dah ke belum?? hahaha,,

last2 kitowang start minum, baru start owang lain minum.. haha,, belasah suddehh.. pastu die kasi aku cincin.. ade dua.. satu kat dia, satu kat aku.. tapi die pakai ngan rantai.. aku pakai kat jari.. kat ring tu ade tulis The Proposal.. tau x ape?? hehe.. oklah, meh layan pitcha2 pulak yer...




hehe.. wajah baru bam.. comey kan?? heee...



Grilled Chicken-Black Pepper Meal



sementara nunggu waktu buka puase..












ring yang die kasi kat aku.. ade 2.. satu die pakai, satu aku pakai..



ade tulisan kat cincin tu.. huhu.. perasan x? The Proposal.. hehe..


7 comments:

MeIsMe said...

hehe. mne tulisan proposal tu? x nmpk lor.. :D kcik sgt..

meladygege said...

haa.. kalau x nampak tu, maknenye pendek umur! hahah..

MeIsMe said...

haa bru nmpk (buat2 nmpk je) hihi.. kna gne mikroskop bru nmpk. :D

pwincess AJA said...

waah.so suwit!xlame lg dpt makan nasi minyak!yeaw2!:PPP

meladygege said...

nasi minyak?? kerak nasi bole la aja... huhu...

Anonymous said...

GUd2...semoga berkekalan hendak nye..amin..hehe..aidiel

meladygege said...

insyaallah.. amin... huhu..