My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Saturday, September 19, 2009

RAYA TAKDE MAKNA...

raya taun nie sungguh tak memberi ape2 makna pada diriku.. disaat semuanya sedang bergembira bersama sanak saudara, aku disini,,, merenungi, apakah makna rayaku kali ini...
tahun nie aku terlalu mengharapkan kami akan beraya di kampung.. bukan disini.. tapi harapanku hancur lagi.. sedih bila semua kawan2 mengucapkan selamat dan pulang ke kampung..

ntahla.. aku betul-betul terasa hati kali nie... dah lame rasenye tak melawat kubur arwah atuk dan arwah embah... semalam ayah pegi kubur arwah atuk, tapi waktu aku keje... aku sedih sangat..
kenape tak tunggu aku,,,... tapi paling aku terasa, raya taun nie aku dah takde abah... aku sedih sangat....... moga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...

kemungkinan aku akan balik kampung pada raya ketiga... tapi aku tak rasa feel tu.. raya ketiga? saat tu sume sedara2 dah balik ke sini balik... ntahla.. aku rasa hambar sangat raya kalini.. sedih.. sebak sangat,,,

aku harap, kowang sume happy di hari raya nie.. selamat hari raya sume.. maaf zahir dan batin..

ikhlas dari Me Lady Gege ...

3 comments:

lonelyroseblack said...

alahai..siannyer..kita sama dik..yang penting, hadapi semua neh dengan yakin..Tuhan dah tetap jalan idup kita camneh..nak tak nak kene harung gak..sedih tu kadang2 jadik macam 'wajib'..layan je..tapi idup kene terus idup kan?..smile always dear..adik masih muder.. :)

EL MARIACHI said...

salam melady...
semoga tetap tabah dan sabar menjalani kehidupan kita yang bernama manusia ni...
isyaallah jika kita bersabar kita akan diberi nikmat kemanisan sabar itu nanti...

meladygege said...

tanx alot el mariachi n kak rose.. sy cuba tabah n sabar.. sy pasti ade hikmah disebalik tu sume...