My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Friday, September 4, 2009

DEMAM + PLAYLIST + BUKAK POSE

Aku demam arini.. so x menghadirkan diri untuk bekerja... cian kak shima & en nazir yang kene angkat beg 500 unit tu.. aku x tau pun beg tu datang arini.. hurm.. kaler baju apela bebudak opis aku pakai arini.. adakah biru jua? hehe.. yang oenting, SUNYI TAK AKU TAK DATANG?? hahaha..

dr sahur tadi aku rasa cam x sedap badan je.. nape ntah.. lemah sangat badan aku.. sahur pun aku makan sikit je.. selalunya bertambah2 aku makan.. nie lagi aku masukkan balik nasik dalam periuk adela.. rase lemah sangat... hurm.. ntahla..

pastu biasenye tetiap pagi aku call cyg aku, kejut die g keje, tp ntah nape pagi nie, aku da kunci jam, tp bile die bunyi balik, aku off kan pulak.. rasa x larat sangat,, terus aku tak kejut die.. alaaa.. ciann u lambat g keje,, sowieeee!!

dalam pada aku nagh tido tu, kebetulan sebelah uamh aku ngah renovate, bumbang2 diowang ketuk memacam.. mengganggu aku nak tido je.. dahla sakit pale nie... pastu nak tido balik pun xleh sbb bising sangat, aku pun update la playlist aku as per request by dak2 facebook nie..

so, aku pun da upload da lagu baru.. taklah baru.. lagu2 lama sebenarnya.. tapi yang slow jela.. aku xnak semak2 lagu rancak kat blog aku.. pening nak bace sambil dengar lagu kang.. huhu..

petang nie aku buka puase ngan cyg aku insyaallah.. windu sangat kat dia... da 2/3 minggu tak jumpe.... huhu.. tapi nak bukak puase di mana ya... hehe.. fenin2.. die suh aku select tempat.. kat memane pun leh.. kalau ke bulan bintang, kande sanggup ke? haha..

hurm, btw, nie 1st time aku nak jumpe die ngan berambut pendek.. uwaaa!!! macam mane la muka die wambut pendek nie! syg! i miss ur long hair alot!!!! belala wambut u balekkk!!!

5 comments:

MeIsMe said...

alahai.. leh dmam lak dia. ish2.. mkn ubat ye.. haa. snang cte g je buka tgh2 dataran merdeka.. haha.. amacam??? mnarik tu. :D

meladygege said...

puase la.. mane leh makan ubat.. huhu.. dataran merdeka?? giler? hehe.. tapi best gak..

MeIsMe said...

haah la.. waduss. lupa sey.. :D eemmmmm. kt shah alam byk tmpt cdap2 kn.tp xtau seksyen brp.. hehe

Unknown said...

sila post kan n3 tuk wamboot baru bam..

meladygege said...

akan ku post kan!