My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Tuesday, September 29, 2009

LURVE IS IN THE AIR

kowang pun mungkin dapat agak dah ape perasaan aku bile bace title post aku tu kan? alhamdulillah.. hehe.. aku memang bahagia sekarang.. aku harap bahagia nie akan berkekalan dengan kami sampai bila-bila.. aku tak sanggup dah nak menangis untuk berbagai perkara.. dah terlalu banyak yang aku harungi.. dan aku percaya, inilah berkatnya aku sabar.. alhamdulillah...

Allah ciptakan aku macam-macam dugaan sampaikan satu ketika, aku rasa jatuh dan tak boleh bangun lagi.. tapi berkat aku sabar dan sabar, aku terima pula kebahagiaan nie.. aku bersyukur sangat.. alhamdulillah... Sungguh! aku sayang dia.....

hari demi hari, perasaan aku makin bertambah pada dia.. ya.. aku percaya, dia yang terbaik untuk aku.. dia banyak tolong aku, sabar dalam nak mendewasakan aku.. aku tersangat-sangat terhutang budi dengannya... Zaki Adnan, thanks for everything.......

Aku harap hubungan aku dengannya akan berkekalan sampai bila-bila.. aku sangat sayangkan dia.. sungguh tak tergambar dek kata-kata... Moga Allah panjangkan jodoh kami dan moga tiada halangan keluarga antara aku dengan dia... Amin Ya Rabbal Alamin..

Buat Sayang,
I Lurve U Damn Much,,,,,,


No comments: