My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, September 30, 2009

LESEN L - MOTOR!!! (KECOH KAN?)

hahaha... alhamdulillah.. akhirnya untuk pertama kali dalam hidup aku, aku dah berjaya mendapatkan lesen moto! L la tapi.. hihi.. yelah... setelah berhempas pulas bertahun2 nak kumpul duit nak idupkan roadtax motor, nak dapatkan lesen, alhamdulillah.. akhirnya tercapai.. cuma sekarang nie yang lum tercapai, lesen keta.. aku da amik da.. patutnya da dapat da L keta.. tp sebab kene bayar RM150 untuk kuakan lesen tu, tu yang aku hold dulu.. nantilah ye kalau da cukup duit..

pastu tadi, pas dapat je lesen tu, aku terus p ushar jalan kat sunway, tempat office baru aku tu.. aku ngan munirah la tadi pusing2.. malam2 pun jalan jem ek? hurm memacam! btw, esok aku dah nak start keje baru! seram nya!! walaupun keje tu aku da biase buat, tapi aku seram la gak.. sebab tak tau budaya keje diowang cemaner kan.. huhu,,, kowang doakanlah yang terbaik untuk aku eh.. yang penting, doakan keselamatan aku nak pegi balik keje redah jem dan jalan sesak tu.. sungguh aku risau!

3 comments:

MeIsMe said...

hehe. biasa la tu. kalo dpt lesen. mula2 kt g adalah merayap jauh2. ngeh2..

insyallah.. mulakan dgn bismillah.. akhiri dgn alhamdulillah. kalo jem kt ctu mmg biasa la. ni mlm ni suma g shoping kot. ngeeee... pepehal jgn layan corner sorg2 k.. ajak org skli. hehe :D

Luthfi Suib said...

nek moto memang best kalau time sesak, tapi amat2 bahaya. so, make sure lihat kiri dan kanan ya. jangan potong masa berada di line kiri

meladygege said...

sora ~ hahaha... nak ajak awak? leh ajer! haha,, owh yer, haykal, luth nie lagi sorang DJ desafm yang kita selalu dengar segmen die,, biasenye after segmen die, terus lady julyiet lak..

luth ~ tula pasal.. risau sangat time sesak tau... berdebar2! tapi kengkadang terpotong gak line kiri.. hehe..