My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Thursday, September 3, 2009

AKU DA XDE MOOD NAK KEJE

pengumuman!! aku memang da xde mood nak keje! sekian terima kasih!
aku fedup dah keje kat sini, aku fedup dah ngan orang-orang kat sini!
AKU FEDUP!!!!!!!

7 comments:

Takumi said...

uit.. sabo2.. meh telan roti bukhara fevret awak tu dlu..mst tenang.. hehe.. orait je nk berhenti.. sbb mmg dh smpai masa utk berubah tmpt. :) pe2 pun tenangkn hati dlu. jgn marah2.. :)

Anonymous said...

yup..hati mau tenang..rilek2 k..mesti ada rezeki tu di mana2 nanti..kalau tak tenang jugak, sha amek air sembahyang..baca quran...insyaAllah tenang..hehe

SM

meladygege said...

insyaallah.. tanx alot kowang bagi semangat kat kita...

ikhw@n[j@mil]™ said...

xyah keja....
tanam sayur blakang umah je...
wakakaka...

meladygege said...

ikhwan ~ ok gak idea ko tu! bernas! diulang! bernas! diulangi lagi! bernas!

Anonymous said...

sha, kt pkns nak pakai ramai org...

cleaner..hahahaha..

takdelah..ada bnyk gak kedai2 nak pakai org..pmpn plak tu dorg nak..hehe..tp tak sesuai kot dengan sha..hehe

SM

meladygege said...

SM.. awak nie sape??

tula aritu ade tengok.. memang ramai nak pakai owang..