My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Thursday, September 10, 2009

CONGRATULATIONS LADY GEGE!!!!!!

HAHAHA.... lihatlah dunia! betapa excitednya aku! haha.. best giler! ALHAMDULILLAH... aku dapat dah keje tu! hehe.. even aku takla minat sangat ngan sales & marketing nie, tapi, demi gaji yang ditawarkan tu, aku da kembali bersemangat! yeeeehhhhaaaaa!!!! hahaha...

timekasih terutama sekali kat bf aku yang encourage gegiler aku pegi interview nie, sampai die sanggup hantar aku nak g interview nie.. hehe... MILLION THANKS SAYANG!!! sampai die naik marah2 ngan keras kepala aku yang xnak g interview tu.. hehe... at last aku dapat gak job tu even memang peluang untuk aku dapat job tu cerah sebab dowang yang panggil aku! hehe... rasa happy sesangat bila orang pertama yang tau aku dapat job nie, adalah bf aku sendiri (sbb die yang anta n tunggu aku!) n rasa happy sangat bila dia cakap "i'm so proud of u!" hehe.. tanx sayang!!!! lurve u damn much!

keje baru aku nie, aku akan buat keje yang same macam ape yang aku buat sekarang, cuma, keje dia kurang sikit, sbb kawasan coverage dia terhad 3 tempat.. plus aku akan buat keje2 admin sikit... hehe... takpelah, janji ape yang die offer tu, sangat berbaloi... ALHAMDULILLAH... SYUKUR PADA-MU YA ALLAH...

tanx juga pada kak lydia, kak shima, kak rock n ayah aku sendiri yang encourage aku untuk pergi interview tu.. hehe.. tanx alot!!!! sayang kowang!!!

hehehe... tak tau nak cakap ape lagi.. its juzm HAPPY! HAPPY! HAPPY! tanx alot sayang! and, CONGRATULATION TO MYSELF!!!!!!!

2 comments:

MeIsMe said...

hehe. akhirnya. kegembiraan menanti di penghujung stiap kcedihan. :)

i wish u all the best with ur new job. :)

gaji mst masyuk ni.. sekali ganda.kalo dlu seribu skang 2ribu!!!
wowww nak kfc.. mcd.. baskin robbin.. ayam golek madu.. haha (demanddd :D)

meladygege said...

hahaha.. amboi.. banyaknya demand.. hehe.. alhamdulillah.. bahagia sangat,, hope akan berterusan begini..