My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Tuesday, October 6, 2009

TENTANG SESEORANG by Dian Sastrowardoyo

~i LURVE this song so much.... sangat kene dengan jiwa aku dan perasaan aku.....~




~ku lari ke hutan kemudian menyanyiku~
~ku lari ke pantai kemudian teriakku~
~sepi... sepi dan sendiri aku benci~
~ingin bingar, aku dipasar~
~bosan,, aku dengan penat~
~enyah saja kau pekat ~
~ seperti berjelaga jikaku sendiri~
~pecahkan saja gelasnya biar ramai~
biar mengaduh sampai gaduh~
~ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang di tembok keraton putih~
~kenapa tak goyangkan saja loncengnya biar terdera~
~atau aku harus lari ke hutan~
~belok ke pantai?~

3 comments:

Unknown said...

sukak jugakkk

meladygege said...

best sangat nie mie.. sangat2 bermakna...

meladygege said...

kalo kita, 2-2 kita g! lari ke hutan dan belok ke pantai... huhu..