My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, October 28, 2009

MINOR UPDATES!!

hye kowang!! kita sebenarnya ada macam2 topik nak share ngan kowang nie... macam2 cerita nak cite nie.. tak sabar2 rasanya! tapi masalahnya skang nie kita tersangat amat la buzy.... n tersangat amatlah xde mood nak berblogging... nanti la bile kita sedikit free, kita update kat kowang ekk..

untuk masa sekarang nie, kita update sikit lah untuk kowang ape yang currently kita buat sampaikan xde mase langsung nak update blog nie..

kita buat 3 keje skang... wow! kan?? hehe...

1. keje pertama yang kita buat as a full time is Indoor Sales Executive for Bumi X (M) Sdn Bhd, iaitu sebuah syarikat kurier (courier company).. n waktu keje kita Isnin-Jumaat 9am-6pm seperti waktu pejabat yang lain..

2. kita wat part time Photographer dengan Cik Pingu (Umie) .. Cikpingu adelah fulltime photographer, & kitowang decide buat benda nie sama2.. tapi cikpingu boss aku la.. so, ape2 hal perbincangan n decision, dia yang buat.. Now Alhamdulillah, job tak henti-henti masuk skang nie.. rezeki murah kan.. tapi kita join hanya on weekend je.. agak penat, tapi sangat cool! enjoy!

3. Skang gak kita ajar tuition untuk foreigner (bangsa asing).. now kita ajar BM untuk 4 orang anak Australian-Phillippines yang baru je duk Malaysia nie tak sampai sebulan.. yang penting, sume PRINCESS taw! sangat lah best ajar dowang... Class utk dowang hanya pada setiap Isnin, Rabu, & Jumaat malam...

so, this is a minor updates from me.. nanti kita akan cite detail lagi setiap job yang kita buat and kita akan jawab pertanyaan kowang untuk common question such as "Tak penat ke?" or "Wah! masyuk la!" or "Abis tu bile time nak dating?" haha.. tau sume common question yang selalu ditanya.. tapi nanti kita cite ek... now mmg letih sangat, n sangat2 la flat after 3 weeks keje non stop... hehe,, doakan kita terus sihat dan sihat ya..... amin...

4 comments:

MeIsMe said...

hehe nk soklan yg x common.. bila nk tapau KFC??? ngeh2 ;P

saje nk nyibuk. :D

MeIsMe said...

hehe nk soklan yg x common.. bila nk tapau KFC??? ngeh2 ;P

saje nk nyibuk. :D

meladygege said...

hahaha.. boleh! tp bak duit!

Anonymous said...

perghh.bgs bgs.
aku doakan cikpingu n ko semoga berjaya :)

ak ada bg beberapa tips kat cikpingu ko.naty g tanya dia eh?hehe.

gudluck:)

p/s : bila nk blanje aku kat mcd kota?hahaha