My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Friday, October 9, 2009

TENTANG CINTA - IPANG RADHIO

dahlame sebenarnya aku carik lagu nie.. coz aku dengar lagu nie taun lepas ke, 2 tahun lepas ntah.. lirik dia best sangat... ape2pun, aku post kat sini lirik n video akustik die.. saje aku tak letak original version.. nnt kowang nangis! hehehe,, jom layaannnn~


TENTANG CINTA

Sekilas tentang dirimu
Yang lama ku nanti
memikat hatiku
jumpamu pertama kali
janji yang pernah terucap
tuk satukan hati kita
namun tak pernah terjadi
Mungkinkah masih ada waktu
yang tersisa untukku
mungkinkah masih ada cinta di hatimu
Adakan saja aku tahu
kau tak hadirkan cintamu
inginku melepasmu dengan pelukan
Sesal yang datang selalu
takkan membuatmu kembali
Maafkan aku yang tak pernah tahu hingga semuanya pun kini tlah berlalu
Maafkan aku
Maafkan aku
Mungkinkah masih ada waktu
Yang tersisa untukku
mungkinkah masih ada cinta di hatimu
Adakan saja aku tahu
kau tak hadirkan cintamu
inginku melepasmu dengan pelukan
Inginku melepasmu dengan pelukan


No comments: