My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, October 14, 2009

I LUV HIM FOR SURE!

I luv him damn much.. and it's for sure! Susah nak singkap kalo hati nie da sayang.. sejuta ayat pun takkan dapat nak gambarkan perasaan nie.. yang aku tau, dari sehari ke sehari, hati nie makin berbunga-bunga dengan cinta,, semakin hari semakin sayang.. semakin rindu..

kadang2 pelik kan perasaan owang bercinta nie.. yang tak jiwang pun, jadi leh jadi jiwang.. opps! bukan jiwang dowang kate.. tapi try to be sweet.. ala same jela kan? kan?? hehe,, yang penting, rasa dalam hati nie sangat ikhlas dan telus.. bukan pura-pura, bukan sekadar kata..

rasa cinta nie, seindah melodi belaian jiwa, menanti biar sampai akhir hayat di dunia ini... walau banyak ayat dan perkataan yang cuba untuk digambarkan, sebenarnya hanya satu yang tersirat di hati... ~kau tahu betapa ku sayang padamu~ dan aku percaya ini semua takdir yang menentukan ia, oh indahnya belaian jiwa... dan sebenarnya apa yang aku harap kitakan bersama selamanya~ itu doaku sepanjang masa....

dan kadang2 cinta antara kita nie, kelakar jugak.. mula2 masing-masing sorok rahsia hati.. sedangkan kita dah tau, dari dulu aku yang mula-mula mencintainya kerana itu dirinya.. bukan sebab lain.. kadang2 aku mengharap dia merinduku seperti aku merindukannya.. dan dalam masa yang sama aku menunggu dia mengatakan cintanya.. tapi aku tau aku tak bertepuk sebelah tangan kan? hehe.. mungkin juga, kamu tak mengerti maksudku dulu pada diri kamu, tapi kini aku berjanji akan menyintai kamu hingga ke akhir waktu..

~bila rasaku ini rasamu~

dan bila dah lama-lama cinta dalam hati tu berputik, aku rasa dah tiba saatnya kita untuk saling bicara.. yelah.. tentang perasaan kita yang kian hari makin menyiksa.. tentang rindu yang menggebu setiap masa, tentang cinta kita yang masih tak terungkap.. aku rasa masa tu macam dah lama sangat kita berdiam dan tenggelam dalam gelisah yang kan? rasa semacam je,, rindu nak bertemu, rasa seronok borak dalam tepon, bak kata orang, lurve is in the air.. tapi akhirnya selepas 2 bulan, kau leburkan juga sebuah batas dan kau lepaskan juga perasaan rindu dan cinta untukku, dan kini hanya ada aku dan dirimu.. aku bahagia sangat! alhamdulillah... ^^,

tuhan, berikanlah aku hidup satu kali lagi hanya untuk mencintainya dan terus mencintainya kerana aku sungguh mencintainya..
dan, jika itu adalah cinta, biarkanlah aku jadi cinta, jika itu adalah sayang, biarkanlah aku jadi sayang..


"hatiku kini miliknya tuhan tolong jangan jodohkan dia dengan yang lain"


1 comment:

Sora said...

amin. soal cinta mmg perit. ada kala manis adakala pahit. kita kena percaya kita suma ada jodoh masing2. sllu berdoa semoga kita d jodohkn bersama pasangan yg kita minati. berusaha utk mengeratkn hubungan yg sedia ada. bila dh berusaha baru kita tawakkal. ALLAH akn tolong umatnye yg btol2 berusaha n tidak pernah menyerah kalah. :)

P/S; utk tasya sy doakan all the best in world for u. sy berharap jodoh tasya bersama si jantung kekal selamanya. :)