My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Thursday, October 21, 2010

SIS MARSHA..


my pretty sis...


her smiles is everything for me...

lepas arwah abg syed, kakak aku sis Marsha pulak jatuh sakit... kidney infection... ada batu dalam buah pinggang dia... tapi doctor tak dapat nak cari batu tu... dah scan, tapi tak jumpe... demam sis pulak makin teruk... tarikh nie, 21 Oct 2010, genap 5 hari dia kat Hospital Singapore... aku tak pasti nama hospital tu...

sis sempat bbm dengan aku tadi... dia cakap, lagi 2 hari dc akan cuba buat scanning lagi... demam pun bisa2 sakitnya.... dia dah mula merepek2 pasal mati, pasal akan ikut jejak langkah arwah abg syed.... aku sedih....

ya allah.. selamatkan kakakku... cukupla kau amik abgku dariku... jangan kau ambil kakakku ini... beri dia peluang untuk terus sihat dan menikmati hidup ini dibawah keredhaanMu ya Allah...... aku tak tau nak cakap ape lagi... sangat speechless......


please recover soon sis.... i miss talk with you!

No comments: