My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Sunday, October 31, 2010

BILA RINDU SANGAT

jam dah menunjukkan pukul 0353 hrs.. aku tak boleh tido... aku rindu! rindu sangat.... aku dah sesiakan masa siang tadi.. aku sedar tindakan aku siang tadi... tapi aku tak dapat bendung.. aku tau kesan dan akibat pada aku sendiri... dan nah.. sekarang,

AKU RINDU SANGAT KAT ZAKI ADNAN....

puas aku golek2, aku still takleh tido.. BILA AKU RINDU, aku :-

❤ m e n a n g i s . s a m p a i . t e r t i d u r .
❤ p e l u k . t e d d y . b e a r
❤ p e l u k . b a j u - b a j u . d i a . k a s i .
❤ b a c a . s m s - s m s . d i a .
❤ t u k a r . w a l l p a p e r . h p .
❤ r e n u n g . p i c . d i a .

dan inilah yang sedang aku lakukan sekarang.... HOW I MISS HIM!

No comments: