My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Sunday, October 31, 2010

BAJU BARU .. moody.. sangat...

waktu nie, aku hampir nak tido dah... tapi bila kenang balik ape yang jadi arini masa kuar ngan dia, buat aku rasa rindu sangat... waste time sangat buat mcm tu... tapi aku kecik hati... aku tak pandai nak sorok ape aku rasa.. aku tahan air mata je tadi.. sebab ape? sebab isu dress lagi...

dia tak suka baju yang aku pakai tadi.. aku pun sebenarnya mmg langsung dah takde baju nak pakai.. aku banyak tshirt2 tido koleksi aku je.. aku mana ada sangat baju2 nak jalan nie.. nak taknak aku terpaksa pakai kemeja biru jalur biru tu ngan jeans biru... since aku masuk keta dia dah buat muka... sentapnya aku, Allah SWT je tahu dalam hati...


dia belikan aku baju baru tadi.. cantik tshirt tu.. tapi agak kecik hati la bila dia suh aku tukar baju aku skang ngan ape yg dia baru belikan tadi.. aku sensitif sangat tentang hal nie... aku diam je.. aku tengah marah.. aku taknak cakap ape2.. nanti keadaan makin buruk... pastu dia ajak aku masuk satu kedai baju nie.. dia suh aku tengok2, pilih2 baju.. xtau la aku dia nak bayarkan ke ape kan..



jenis aku, tipula kalau tak suka org belanja kan, tapi ntahla.. aku kalau boleh, xnak dia/sesapa belikan.. sebab aku rasa segan.. aku rasa MENYUSAHKAN sangat... sumpah lillah! aku rasa serba salah sangat guna duit org nie, walaupun maybe niat dia nak hadiahkan aku baju baru ke kan.. lagi satu, antara sebab lain, sebab aku tengah moody.. aku takde mood langsung nak beli baju baru.. bukanlah aku rasa terhina.. tapi ntahla.. macam aku cakap tadi.. aku sensitif bab nie.. rasa macam hodohnya aku dikalangan ramai2 org tu.. sampai dia pun tak sudi nak jeling kat aku...

dia cuba macam pujuk aku dengan cara dia.. tapi hati aku masih bengkak lagi masa tu.. aku sedar aku dah sia2kan masa aku ngan dia pasal benda tu... padahal aku RINDU sangat kat dia! sumpah aku RINDU! masa makan pun, banyak duit dia habis.. makanan aku pulak, suku je aku usik.. setan bila dah hasut macam2 dalam fikiran kita, lagi2 time tengah marah.. suka la dia.. sampai lunch aku pun mmg tak habis sebab moody dan tersentap yang amat sangat... macam aku cakap tadi, dia pujuk aku dengan cara dia.. dia tulis I ❤ U kat tisu TGI Friday tu...



aku macam org takde perasaan tengok tisu tu.. bukan aku tak suka.. aku tengah merajuk! tengah marah! pastu tisu tu lak aku buat lap tangan, lap mulut... dia tengok kan aje.. sampai dia cakap "penat i tulis.." aku pulak dengan kejam cakap "sapa suh tulis kat situ??" "sapa suruh??" dia cakap sambil geleng2 kepala.. aku tau dia mula kecik hati ngan aku... tapi aku masih tak boleh nak padamkan api marah aku... aku cukup marah siang tadi....

aku sedar, nie je waktu dia nak bersama ngan aku, luangkan masa ngan aku, sebab dia nie sangat busy person... ini je masa yang aku ada ngan dia.. lepas tu sebulan sekali baru jumpa walaupun takla jauh mana pun aku ngan dia... tapi macam aku cakap tadi, aku tak dapat nak bedung marah aku, rajuk aku, kecik hati aku... aku betul2 moody siang tadi!


kebetulan hp aku kene bar.. aku takleh nak connect fb or twitter or bbm.. aku call maxis 3/4x tak berangkat utk aku open line balik.. dia tengok je aku.. sampai dia sengaja call hp aku yg waktu tu aku ngah call maxis.. dia misscall hp aku.. tp aku tak layan.. betapa kerasnya hati aku siang tadi...

bila maxis x angkat2 call, aku campak blackberry bold 2 aku kat atas meja... cukup mudah tangan nie nak hempas telefon... cukup mudah.. dari dulu!
bila nak balik tu, aku rasa sedih sangat dalam hati.. aku dah sia-siakan masa aku ngan dia... aku dah buang masa-masa yang sepatutnya happy ngan dia harini... tapi kenapa dia tarik mood aku dulu since dalam keta! since tu gak, mood aku dah bertempiaran lari! dan sekarang, AKU DAH MULA RINDU........ :'(

No comments: