My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Saturday, October 30, 2010

29 OCTOBER 2010 - TERIMA KASIH CINTA!

post nie dah terlewat sehari.. tapi rasanya masih awal untuk aku story-mory pasal nie kan? alhamdulillah.. syukur ke hadrat Allah.. tarikh 29 Oktober nie adalah tarikh perkenalan aku ngan Mr Bam.. 2 tahun sudah! Alhamdulillah....

bagi aku, tarikh nie lagi penting sebenarnya daripada tarikh couple.. sebab ape? sebab, tanpa tarikh nie, takkan ade tarikh couple antara kami... takde percintaan tanpa pertemuan kan? tak kiralah pertemuan antara wajah, ataupun pertemuan tinta/maya... tetap dinamakan pertemuan..

Alhamdulillah sekali lagi, aku sangat-sangat bahagia dan bersyukur dikurniakan teman sebaik dia.. sebaik-baik hadiah dari Allah SWT untuk aku... tak terungkap rasa syukur nie atas pemberian dan nikmatnya walaupun pelbagai dugaan dan cabaran dilalui... aku percaya, tanpa tu semua, cinta tu takkan datang... Alhamdulillah...

Terima kasih sayang, walaupun kau tahu diri ini serba kekurangan, serba tak kena, serba serbi bukan citarasamu, tapi ku hargai usahamu untuk terus bertahan, untuk terus belajar menyayangi aku, untuk terus menerima baik burukku, kurang lebihku dan yang paling penting, terimakasih yang tak terhingga kerana menyayangi diri ini dan menganggap diri ini yang teristimewa di hatimu walaupun mungkin diluar sana ada yang lebih berhak utk memilikimu...
Terima Kasih yang tak terhingga hubby.... kasih syg, cinta dan rindu itu cukup memberi makna pada seluruh kehidupan i..... terima kasih sekali lagi... terima kasih sayang!

No comments: