My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Tuesday, April 13, 2010

kenapa adik aku boleh terfikir benda nie?

panjangnya akal.... aku dapat tau nie bila adik aku yang no 2, cerita kat aku ape yang adik bongsu aku cakap dengan mak dan ayah aku.. usia dia baru 8 tahun.. (darjah 2)..

adik : "mak, kalo kakak dah kawen nnt, mesti dia sombong ngan kita kan?"
ayah : kenapa pulak dia nak sombong?
adik : sebab kita selalu marah dia.. nanti mesti dia dah xnak balik sini......
adik : nnt mesti dia x bagi kita duduk umah dia...

terdiam mak ayah aku.....

2 comments:

Lyaa Suriany said...

hoho
petah die berkata2..
sampai ur parent speechless

meladygege said...

tula dear..
sampai sekarang fikir..
macam mana la dia boleh terfikir sampai macam tu?
budak2 sekarang memang pemerhati terbaik...