My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Monday, April 5, 2010

HARTA PUSAKA

blog nie jelah satu-satunya harta aku yang aku dapat wariskan pada semua followers dan silent reader blog aku.. aku takde ape pun nak dibanggakan, nak dikongsikan.. aku cuma ada blog nie je untuk tatapan korang.. untuk korang tau turun naik, jatuh bangunnya hidup aku..

nie je satu-satunya Harta Pusaka aku untuk kowang.. kalo nanti ditakdirkan aku dah takde, kalau rasa2 teringat kat aku, sedekah la al-fatihah untuk aku, dan view la blog nie sebagai pengubat rindu..

sygnya aku pada blog nie lebih pada semua apa yang aku ada.. sebab ini teman karib aku.. tempat aku nak luah segalanya.. tempat hati aku berkata-kata.. bukan mulut.. kata hati lebih bermakna dari seribu kata-kata manis sang mulut.. kata-kata hati lebih jujur, ikhlas dan telus.. aku x kisah kalo ada orang suka tak suka.. ini laman aku, ini tempat peribadi aku nak mengungkapkan sesuatu yang tak terluah dek kata2...

harap harta pusaka aku nie, kekal sampai aku tua - kalo sempat.. harta pusaka nie diari bermakna pada aku.. aku tak niat dan tak harap pun apa yang aku tulis, orang akan baca, aku pun x kisah kalo blog nie terperam dan aku je yang jadi pelawat setia.. aku tulis entry2 nie ikut kata hati aku, sebab ini je tempat terbaik aku utk bebaskan kepala dan hati nie dari beban problema... macam aku cakap tadi, ini je teman karib aku sampai bila-bila...

jaga diri semua....

No comments: