My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Friday, November 27, 2009

HARI RAYA AIDILADHA DI TERENGGANU

harini, 27hb November 2009, bersamaan dengan Hari Raya Aidiladha nie, aku akan bertolak ke Terengganu dengan family aku.. kecuali adik lelaki aku.. sebab dia kene keje.. yang sebenarnya kami balek kampung nie sebab moyang aku dah sakit kuat kat sana.. dah muntah2 darah.. so kami pun risau la, kene la p melawat kan.. lagi pun nenek aku nak sangat jumpe moyang aku..-mak dia..

Inilah 1st time aku nak sambut raya haji di Terengganu.. aku selalu dengar yang sambutan raya haji kat Terengganu dan Kelantan meriah... kalini aku nak merasa lak sendiri kemeriahan raya haji disana walaupun dengan keadaan yang tak berapa nak mengizinkan aku terlebih happy.. aku risau gak musim2 hujan nie.. harap2 sumenya selamat la perjalanan pegi dan balik.. insyaallah...

Disamping tu, sebenarnya aku merancang untuk bawak Bam jumpa dengan family aku raya haji nie memandangkan bagi aku ini adalah waktu yang terbaik untuk aku kenalkan.. tapi sayangnya takde rezeki dia lagi.. sebab hal kecemasan nak ke Terengganu nie.. tapi insyaallah.. aku nak gak bawak dia jumpa parents aku dalam masa terdekat nie... insyaallah.. kowang sume doakanlah kami tiada apa2 halangan lagi ya...

No comments: