My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Saturday, August 29, 2009

NANTIKAN CERITA INI -CERITA MASA LALU...

sekarang nie aku dalam proses nak membuku kan, eh tak,, memblogger kan sedikit kisah bingkisan lalu yang bagi aku sangat-sangat bermakna pada aku... kisah yang takkan aku lupe sampai bila-bila.. kisah yang sering buat aku tersenyum sendiri, ketawa sendiri, dan menangis sendiri................... iaitu tentang Arwah Abah ku..
hurm.. sebenarnya kisah tu aku da siap karang da, cuma aku dalam proses nak edit & nak cari gambar2 lama balik... kisah yang aku karang agak panjang, tapi maybe aku akan buat episod demi episod... Macam-macam perasaan hadir mase aku cuba mengingati setiap kenangan bersama arwah abah, dan aku cuba melahirkan setiap kenangan yang tersimpan kemas didalam benak fikiran aku dengan cara yang terbaik supaya kalian pun dapat menyelami setiap suasana yang aku gambarkan itu dengan mendalam...
harap kowang dapat sabar menantikan kisah tentang ABAH yang akan aku post kan tak lama lagi episod demi episod... kisah yang terlalu bermakna pada aku........ sampai bila-bila...

No comments: