My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, August 26, 2009

LAYLA HASSAN



BABE!!! ahahaha,,, nie ler ayat die kalau die nak memulakan perbualan.. hehe.. nie lah die LAYLA HASSAN my darla~~... Layla nie duk JB, tapi dia rajin gak turun sini.. ade cerita disebalik camne kami nie mula berkawan.. heheheh!Okeh! Jom kite tengok, ape yang menarik sangat ngan si Layla Hassan nie..




Layla nie bagi aku memang camera freak la.. aku rase dalam ramai-ramai fwen in fwenlist aku kat facebook, die nie la yang paling banyak album gambo kut selain aku? haha... dalam sejam sekali tu, mesti ade je pic die akan upload thru mobile.. ape yang aku perasan, die suka kongsi ape yang die ngah lalui saat dan ketika ini (cewah ayat!) die nak sume kawan-kawan die share ngan die.. hah! nie pic atas nie, salah satu contoh la aktiviti2 gedik santai dia.. ahaha.. BABE!! jangan marah! haha,,, (susah kowt nak select gambar dia!)




dalam setengah jam sekali camtu, die mesti akan update status die kat fb.. bagi aku, status2 yang die selalu publish tu, sume status yang bole buat org terpikir dan berpikir.. lu memang wat otak wa pecah la babe! hahaha.. Actually, Ms Thinker kita nie, jenis suka fikir jauh yang kengkadang kita pun x nampak walaupun benda tu jadi depan mata kita.. Layla Hasan nie memang seowang yang giler2.. tengok la pic kat atas tu! mase die jaga ayah die sakit, dia jumpe spect nie, pastu selamber die jalan satu hospital ngan spect nie! muahahaha!! giler la u! hehe..






sebenarnya perkenalan aku ngan Layla Hasan nie bermula bila aku ade rapat sangat ngan sowang buddy dalam facebook nie ~ bro Syed Shahazlie Alhabshee,, kebetulan Layla nie pun one of most active fwen in Syed's page.. pastu dia ingat aku ngan Syed nie ade ehem2.. die takut aku serang dia, die terus add aku dulu.. hahaha.. lawak seh!

pastu bile sikit demi sikit aku kawan ngan Layla nie, barula aku tau die sangat la frenly owangnya.. tak memilih kawan, ade setengah owang, memilih kan kalau nak kawan ngan owang bertudung nie.. tapi Layla nie tak! tengkiu babe! i luv u!



hahaha.. mesti kowang tertanya2 kan ape la yang sedang dilakukan minah nie dalam pic diatas kan? hehe.. Actually Layla Hasan nie senior aku ~ Degree in Journalism, UiTM Shah Alam.. aku lak Diploma Masscom ~ UiTM jur.. hehe.. kitowang penah kenal pun sebelum nie.. kenal thru facebook jela.. hehe.. FB menemukan kami! hehe..

mase nie kami sama2 attend Graduation Day on 1st June 2009.. mase nie jugakla 1st n last kitowang jumpe.. xtau la bile dapat jumpe lagi.. kan? pic nie sebenarnya aku letak nie sbb nak mengenangkan kembali waktu aku ngah touch up - touch up dalam dewan macam pic Layla nie, tetibe muka aku 2x kuar skrin besar ngan mekap2 nie.. punyela aku tak perasan sampai kan bila aku dengar owang sebut2 nickname facebook aku -Lady Gege, barula aku sedar, aku da kene KANTOI! haha.. malu seh!






ngan Layla nie, banyak gak aku share masalah ngan dia, n memang dia very good listener,, tanx alot babe! Layla nie memang seowang yang sangat happy go lucky n open minded.. no wonder die mmg ramai kawan! (keep up the gud behaviour yunk!)

Layla nie nampak je muka garang.. tapi t
ak pun! (i guess so!) hehe.. aku ade cakap ngan dia yang muka dia ade macam Salina Saibi @ Amy cite Bohsia tu.. kowang rase ade persamaan tak?? hehe.. kengkadang kalo die nie wat lawak, aku da sampai tergolek2 gelak sendiri.. aduii... hahaha.. teringat word u dimalam puasa pertama "Malam nie ujan lebat, Todi best!" ahaha.. drpd word yang sebenarnya TIDO, jadi TODI! hahah.. pastu u ckp ape babe "nak mati kene panah petir nak todi memalam puase pertame neh!" hahah..

BABE! U MEMANG BEST!
btw : u memang suka warne putih eh? pic u banyak baju kaler putih..

No comments: