My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Friday, August 28, 2009

EIII !!!! TENSIONNYA!!! GERAMMMM!!!

Eii geram betul la! ape lagi yang GM aku nak??? Aku da dapat banyak closed customer pun die still cakap aku tak buat keje!! EIII!!! serius aku bengang giler! Die nak sales camne lagi?? Fedup la aku kalo camni! Jangan sampai aku benti 24 hrs dahla!
Dia cakap aku tak wat call la itula inila.. Kalo aku tak wat call, camne aku leh banyak closed deal customer?? Bukan keje tu aku wat! Aku nie da macam PA die! suh wat graf la, compile sales all branches whole Malaysia la, keje-keje die sume aku wat! Tapi boleh lak aku closed deal banyak customer! Nape tak sembur orang2 yang tiap2 bulan dapat closed 3/4 customer jer??
Aku closed average 13/14 customer nie lak yang die cakap tak buat keje! Bengang tol! Keje separuh mati! Eiiii!!! dahla gaji lambat! Bil tepon takleh nak claim! Fedup tol lah aku!!!!! Kalo camni baik aku takyah keje sesungguh! Cam haram je! Keje sesungguh pun still kene cakap tak buat keje! Baik aku ngular je macam owang lain! Eiiiii!!!!!!!!!

7 comments:

Anonymous said...

Lol...teruk tol GM tuh..meh pukui dier ramai2!!!cet

meladygege said...

tula pasal... bengang je.. eh, nape tak letak name?? tak tau sape yang komen nie..

Anonymous said...

xtau nak letak lah awak..awak kenal kite nye..yang dah g haji tuh!!hehe

meladygege said...

ohhh... la.. letak jela name pas komen awak tu.. atleast kita tau la sape yang comment..

SM said...

hehe..pernah dengar ayt ni tak "stupid boss doesn't like smart staff.."

tabahkan je la hati tu, pekakkan telinga dengan apa yg GM tu ckp..at least dpt gak gaji walaupun lambat kan..maybe dia nampak potensi awak tu utk ganti tempat dia..tu yg dia torture awak teruk2 tu..betul tak?

meladygege said...

sape nie eh.. SM mane ek..
tula pasal,, ntahla,, xtaula.. act kita nie Customer Support promote to Business Development Executive.. tapi company nie pun cam nak tutup je.. dah xde hati nak keje sini.. penat tau tak..

memangla sume keje penat.. tapi kita kene buat keje yang xde kene mgena ngan kita. bil pun xleh claim, apekehalnya?? gaji dapat dalam 7hb.. lambat sangat!

Anonymous said...

takpe..buat dengan ikhlas, tak dpt claim sekarang takpe..asalkan dpt claim NANTI..hehe, ikhlas kan niat tu k..

SM