My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Sunday, October 16, 2011

TERPERANGKAP..

aku tak mampu nak tipu hati aku, diri aku bahawasanya, kadangkala aku masih terperangkap dengan memori lampau.. tak siapa tau macam mana besarnya kesan masa lampau tu ke atas kehidupan aku sekarang dan mungkin sampai bila2..

3 tahun berlalu..
tapi aku masih susah nak lupakan apa yang terjadi pada bulan ini.. maksud aku Tragedi Oktober.. kadangkala kenangan tu makin lama makin mencabar diri aku.. makin menikam hati aku sendiri..
aku redha dengan apa yang jadi, tapi kadang2 aku tak mampu nak melawan perasaan sendiri..

benarlah kata orang.. menyayangi orang cuma amik masa seminit.. nak lupakan seseorang mengambil masa seumur hidup.. aku tak berniat nak buat org2 yang baca entry nie kecil hati.. tapi, aku takde tempat nak luah perkara2 sensitif nie.. blog nie je satu2nya kawan setia aku waktu aku sedih..

aku redha dan aku terima semua takdir Allah.. tapi maafkan aku.. aku memang tak dapat nak lupakan segala2nya.. aku redha dengan takdir aku sekarang, dan aku mengaku, aku bahagia dengan kehidupan sekarang.. cuma aku tak mampu elak bila diri masih terperangkap dengan memori silam...

maafkan aku...

No comments: