My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Thursday, October 27, 2011

Flowering 1

hehe.. Mr Zaki nie sweet tau orangnya.. selalu buat hati aku kembang kuncup, tersenyum je.. sampaikan Philippians yang aku ajar anak2 dia tuition dulu tanya aku,

"I'm just wondering how happy you are, because when I saw you hold your mobile, you didnt stop for wearing a beautiful smile.. So i'm wonder to know your love story"
(lebih kurang ginila.. lama dah, aku pun lupa.. hehe)


masa dia cakap tu, aku rasa cam senyuman nie tergantungg je kat pipi nie, hanging! takmo turun senyuman nie, rasa macam tulang pipi nie kembang je.. hahaha.. tapi.. ya, itulah hakikatnya.. baik buruk semua, walaupun kadangkala pedih amat untuk aku hadapi dan sering teringat2, tapi aku tau, takde yang lebih baik yang Allah anugerahkan padaku selain dia... :)



Marry me? YES, I DO!


No comments: