My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Sunday, August 29, 2010

KEKUATAN..... BISA AMAT... YA ALLAH!

Ya Allah Ya Tuhanku...
andai kau takdirkan aku untuk bertahan, kau kurniakanlah aku kekuatan..
andai kau takdirkan aku untuk melepaskan, jua berikanlah aku kekuatan..
aku terlalu lemah untuk menghadapi bebanan ini Ya Allah..
aku tidak kuat untuk melalui semua ini untuk kesekian kali..
kesakitan ini teramat bisa Ya Allah...
berikan aku kekuatan untuk melawan kesakitan ini Ya Allah...
aku mohon padamu...
sesungguhnya aku tahu..
Kau tidak akan pernah membebani hambaMu dengan apa yang tidak mampu hambaMu tanggungi...
bantulah aku Ya Allah...
bantulah aku....
amin....

No comments: