My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Sunday, August 29, 2010

BADAN PENAT, FIKIRAN PENAT, HATI PENAT..

badan penat, fikiran penat, hati penat... ntahla.. makin lama makin banyak ujian datang kat aku.. dugaan demi dugaan.. sumenye menuntut fikiran aku, otak aku utk main peranan.. kalau badan penat, boleh rehat - tido.. kalau fikiran penat, boleh dengar lagu... kalau hati penat, jadi beban..

bila beban dah membebani hati, fikiran ikut sama sekali.. badan turut terkesan.. ape sebenarnya yang aku betul2 penatkan aku pun tak dapat nak kesan lagi... tapi hati mungkin yang utama.. banyak yang tersimpan, jadi rahsia sendiri... banyak yang terpendam, tak boleh nak terluah lagi.. betullah pepatah Inggeris ada cakap..

"Tears is a language God fully understand"

aku setuju ngan ayat tu.. tapi aku bersyukur.. sebab dengan ujian nie, aku masih mampu bertahan.. sekurang2nya aku tahu, dimana kemampuan aku.. setakat mana kekuatan aku.. walaupun cukup rasa penat.. cukup rasa letih.. cukup rasa terbeban, tapi aku masih taknak mengaku kalah.. sisa-sisa kekuatan nie masih ada dengan aku..

aku cuma dapat berdoa.. andai aku tewas dengan kekuatan nie, aku mohon Allah beri pada aku kekuatan yang lain pula.. aku mohon hidup aku lepas nie dah kurang bebanannya... biarlah aku terbeban skrg.. jangan nanti aku rasa beban tu... yg sekarang pun aku rasa dah nak kecundang.. apetah lagi akan datang.. ntahla...

No comments: