My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, February 3, 2010

SALAHKAH AKU?

salahkah aku?
mencari yang terbaik untuk diriku?
kenapa tidak mahu mengerti?
kenapa asyik menyalahi?
aku cuma mahu yang terbaik untuk diriku,
waktu kini dan akan datang nanti..

aku mencari sesuatu
yang dapat tampilkan kebolehan aku..
mukjizat aku.. kelebihan aku..
salahkah aku terus mencari?
bukan aku tidak sabar..
tapi masa terlalu suntuk untuk aku lama bersabar..

fahamilah hati ini..
fahami diri ini..
aku masih merangkak dalam memeluk dunia..
aku sedang cuba mengatur perjalanan hidup ini untuk menjadi lebih baik pada esok hari
berilah aku peluang
untuk membuktikan aku juga ada kelebihan seperti yang lain..

nasihat dan semangat..
itu yang kuperlu darimu sentiasa..
ku mohon, bantulah aku untuk pandu hidup ini..
tapi berikan juga peluang untukku mencorak kanvas kehidupanku sendiri..

aku perlu semangat dan dorongan dari mu!



No comments: