My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Sunday, December 20, 2009

RUPA, SEMPURNA, HEBAT SEGALANYA..

cinta & kasih sayang aku, datang dari hati.

sama seperti apa yang sebenar-benarnya yang aku harapkan.

terima aku seadanyanya & mahu kepada agama.

aku tak cantik untuk meminta seseorang yang mempunyai rupa.

aku tak hebat untuk memiliki seorang yang hebat.

aku tak cukup sempurna untuk meminta segalanya yang sempurna.

aku tiada apa-apa untuk meminta yang punya segalanya~

No comments: