My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, September 21, 2011

Andai Telah Tiba Masa Untukku Melepaskanmu..........

Ya Allah... andai dia ditakdirkan memang bukan jodohku, aku redha menerima takdir ini Ya Allah.. telah kurasakan pelbagai petunjuk Kau hadapkan kepadaku, tapi aku masih belum ingin mengerti... terlalu kuat cabaran untuk bersamanya.. dia antara yang terbaik yang pernah Kau anugerahkan padaku, tapi kebaikannya mungkin bukan untuk Aku.

Andai ini memang takdirku, aku redha Ya Allah andai ini sahaja jalan untuk aku kembali je jalanMu Ya Allah... ampunkan aku untuk kesemua dosa-dosaku selama ini Ya Allah... sesungguhnya aku hanya insanMu yang lemah dan hanya menumpang sementara di dunia yang fana ini...

Ya Allah, andai telah tiba masa untukku melepaskan dia dari hati ini, ku mohon, Kau kuatkanlah hatiku untuk menempuhinya.. tabahkanlah hatiku untuk menempuh hari-hari yang mendatang.. cekalkan akal fikiranku untuk menghadapinya bersama keluargaku nanti Ya Allah..

sesungguhnya kami hanya merancang, dan hanya Kau yang menentukan....

No comments: