My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Menyediakan kelengkapan barangan Kekabu 100% Asli & Padat secara ONLINE dengan harga paling berpatutan!

HALLUUUUU!!

❤بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم❤

JUMPER LADY GEGE DISINI PULAK YA! MEH! MEH! BACE KISAH NGARUT KITEE!!

COUNTING THE DAYS....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little JuNiORRR!!!

pregnancy calendar

Wednesday, November 17, 2010

BILA AKU DAH MULA RASA AKU TAK SESUAI UNTUK SAPE2...

BILA AKU MULA RASA AKU TAK SESUAI UNTUK SAPE-SAPE..
ntahlah.. kenapa la rendah sangat keyakinan diri nie... bila aku dah mula rasa aku tak sesuai untuk sape2, tak kirala, sebagai kawan ke, kekasih ke, sebagai anak ke, aku mula pilih jalan hidup aku sendiri...

MENYENDIRI & MENJAUHKAN DIRI

menyendiri dengan diri aku sendiri.. menjauhkan diri dari semua orang... aku rasa aku tak layak nak berdampingan ngan sape2 pun... banyak yang kurang.. yang lebihnya tak ada... aku x ada kelebihan macam org lain.. kalau org lain macam nampak kelebihan aku, itu sebenarnya, bukan aku.. aku hanya cuba meniru orang... cuba meniru dan pretend kat diri sendiri yang aku sebenarnya hebat macam org lain... hakikatnya tidak... aku takde ape-ape yang boleh aku banggakan kat keluarga... kat kekasih.. kat kawan-kawan.. aku takde ape-ape!

BILA AKU MULA RASA AKU TAK SESUAI UNTUK SAPE-SAPE..
aku mula akan terperuk dalam bilik nie sendiri.. sanggup x makan, tak minum.. tak kuar bilik.. teman aku hanya laptop buruk nie.. aku akan bukak balik blog aku... kebanyakkan lagu mp3 yang aku pilih semuanya ada kene mengena dengan kisah hidup aku.. kisah hidup aku takla seteruk mana pun.. cuma, mungkin aku je yang buat dia jadi teruk...

BILA AKU MULA RASA AKU TAK SESUAI UNTUK SAPE-SAPE..
aku perlukan masa untuk aku sayang diri aku.. aku perlukan masa untuk aku hargai diri aku balik... bukan satu perkara yang mudah.. mungkin bg orang lain, benda nie remeh.. aku je yang sengaja spoilkan mood aku.. aku je yang sengaja fikir bukan2... kalau ada yang baca entry aku nie atau yang selalu follow cerita hati aku kat blog nie pun mesti akan ada impression yang macam tu.. aku tak salahkan kowang.. sbb setiap kehidupan, ada cerita dia sendiri.. rahsia dia yang tersendiri... yang aku takkan bukak sampai mati..

BILA AKU MULA RASA AKU TAK SESUAI UNTUK SAPE-SAPE..
aku pilih jalan untuk mengelak dari jumpa dengan sape-sape.. mungkin aku depressed.. ya mungkin... dan aku pilih jalan untuk baring... renung kipas siling berejam2... mungkin nangis mungkin tidak.. tapi bila dah diluahkan dengan cara menulis atau meluahkan perasaan macam nie, aku sedikit lega...

BILA AKU MULA RASA AKU TAK SESUAI UNTUK SAPE-SAPE..
aku mula buat perbandingan.. satu-satu aku semak.. setiap inci aku check.. aku buat perbandingan, apa kurangnya aku... apa lebihnya dia... apa yang aku ada, apa yang aku tak ada?

BILA AKU MULA RASA AKU TAK SESUAI UNTUK SAPE-SAPE..
aku terdiam.. dan akan mula berfikir... HURT, TEARS & PAIN is my all-time fav emotion.... aku bahagia!

No comments: